top of page

Strømmen legges om

Da har jeg startet og legge om strømmen i båten. Ikke alt skal gjøres om, men 2 nye batterier skal settes inn og fjernekontroll og strømmen til ankervinsjen skal flyttes slik at jeg bare får en knapp for hele greia. Jeg skal montere noen nye lamper og et par USB ladestasjoner.

Høres kanskje mye ut??? Ikke for meg som har en slik god venn i Trond Holmøy.

Nå skal jeg selv jobbe med å legge opp alle de nye ledningene og så skal Trond hjelpe meg og koble alt sammen tilslutt. Jeg gleder meg til alt dette er ryddet opp i.

Båten begynner å bli skikkelig fin. Jeg har vasket alle putene med 2 Clean Universal. Det var skikkelig superstoffet sitt. Jeg hører at jeg nå kunne fått jobb for å demonstrere 2Clean universal, men den jobben tar jeg ikke. Jeg er bare fornøyd med produktet.

Neste på planen nå er å få skrogvinduet mitt på plass igjen. Butyl er kjøpt inn og vinduet skal tettes i løpet av helgen.

Når det er gjort begynner vi å nærme oss sjøsetting. Da kommer det flere bilder utover sommeren.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page